خدمات

لیست خدمات کلینیک ما

خدمات حرفه ای ما

ما می دانیم که دهان سالم، مخصوصا دندانها، لب ها و زبان، برای گفتار ضروری است و بر توانایی ما در خوردن، جویدن و هضم غذا تاثیر می گذارد. ما همچنین می دانیم که بهداشت دهان و دندان ضعیف مانند التهاب مزمن از بیماری های لثه مرتبط است.

تحقیقات حاکی از آن است که دهان سالم ممکن است به جلوگیری از تولد نوزاد و زایمان پیش از تولد و جلوگیری از از دست دادن حافظه در سالهای بعد کمک کند.

ما متعهد به کمک به حفظ سلامت دهان و دندان خود به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از سلامتی و سلامت کلی شما هستیم.

مراحل مختلف درمان ریشه

بسیاری از افراد حد اقل يک بار درمان ریشه را تجربه کرده ايد. معمولاً کسی که کارش به این مرحله  ميرسد قبل از آن يک دوره درد دندان را تحمل کرده است. در نهايت بعد از درمان هم ممکن است چند روزی درد داشته باشد. بسیاری از بيماران در مورد درمان ریشه و مراحل آن با ابهامات زيادی روبرو می شوند. در این قسمت سعی بر آنست که بيماران را با مسائل پيرامون آن آشنا سازیم.

حفره دسترسی

۲- بعد از تميز کردن و برداشتن پوسيدگی به کانالهای داخل ريشه دسترسی پيدا مي کنيم. اين کانالها بايد از هر نوع بافت نرم و احتمالا ميکروبها و …. پاکسازی شده و کانالها فرم داده شوند …. اين کار به وسيله فايلها انجام ميشود و بعد از اين مرحله کانالهای ريشه آماده پر کردن مي شود.

پر کردگی موقت

۳- کانالهای ريشه با موادی به نام گوتا پرکا پر مي گردد. اين مواد سازگار با نسوج انسانی است و موادی همراه دارد که باعث مشاهده آن توسط راديوگرافی ميشود و در ضمن توانائی شکل پذيری و فشرده شدن را پيدا ميکنن. تا اين مرحله به دو بار راديو گرافی نیاز است تا بتوان طول کامل ريشه دندان را اندازه گرفته و از پر شدن کامل ريشه مطمئن شد. پر کردن کامل و سيل آن اهميت بسزائی دارد و عدم مهر و موم شدن کامل ريشه، باعث شکست درمان ريشه دندان خواهد شد. بعد از پر کردن ريشه معمولا دندان با پانسمان موقت پر مي شود به دو علت اول اينکه اين درمانها وقت گير است و معمولا بيمار خسته ميشود. در ثانی اين کارها احتمال درد و ناراحتی های بعد عصب کسی را به همراه دارد که معمولاً پر کردن کامل را برای جلسه بعد و اطمينان از قطع شدن درد احتمالی موکول مي کنيم.

تمیز کردن

پالپ آسیب دیده

در متون پیشین با ساختمان دندان سالم آشنا شده ايد، اما این، تصوير دندانی که دچار پوسيدگی شده و پوسیدگی آن به عصب رسيده است. ورود ميکروبها به پالپ دندان باعث ايجاد التهاب در پالپ شده و اين التهاب باعث افرايش حجم پالپ شده و با توجه به اينکه پالپ دندان در يک محفظه بسته واقع شده باعث افزايش شديد فشار داخلی پالپ ميشود. اين افزايش فشار منجر به فشار آمدن به پايانه های عصب دندان شده و دندان درد شروع مي شود. علت اينکه دندان درد شبها بيشتر است اين است که موقعی که دراز ميکشيم اين فشار داخلی پالپ دندان باز هم بيشتر ميشود. در زمانهای قديم به تجربه دريافته بودند و سيخ داغ شده به محل پوسيدگی وارد ميکردند دندان درد خوب ميشد. علت آن بود که با سوراخ کردن سقف پالپ و جاری شدن خون فشار داخل پالپ کاهش پيدا کرده و درد کم مي شد و با بيحسی و فرز و توربين دندانپزشکی پالپ را باز کرده و پانسمان مي کنيم و اين کار باعث خوب شدن دندان درد مي شود.

نمونه کار ترمیم دندان

دندان پزشکی در سعادت آباد دندان پزشکی لبخند مرکز دندان پزشکی در سعادت آباد